KL -> Penang -> Sungai Petani -> Sik -> Penang -> JB -> KL
Semua dilakukan dalam masa seminggu! Hehe. Tapi kat Penang, SP, Sik, Penang sehari je setiap satu lokasi. Nomad gila aku. Haha. Duduk rumah Intan, abang Sarah, Mejan pastu jalan-jalan Penang lagi, malamnya gerak balik JB. Huuu.
Dah sampai JB hari Rabu, jalan pulak dengan bestiee, Khamis ngedate, Jumaat jalan dengan le sibs, Sabtu siang jalan lagi, malam pulak buat kerja gila gamble pergi stadium lepas second half. Walaupun tak nampak, dengar dorang jerit gol pun dah excited. Wakaka. Anddd Ahad dah nak balik KL. Sobsss.
Ok cuti seminggu midsem ni jenjalan je kejenye. Tak study/buat assignment pun. Kbye.
P/s: terima kasih untuk seminggu ini. I really have a great time :')


No comments:
Post a Comment