semalam gerak, tak pack abes kan. dengan bawak abg jamel's stuff, nyanyauu dan anak-anak, ikan keli, baju2 yang macam gila lama je nak stay pagoh ni kan. hahah.
ayah bawak agak laju sebab nyanyau dah macam ape eh. omg! dia menggigil ok! takut gila tengok. tapi mak cakap, bawak slow2 cos ada polis. wuuu, aku && biela pegang nyanyauu, usap2 dia. takot gila! lek nyanyau lekk :O
ok hari ni raya cina. so, gong xi fa caii! nak angpau nak angpau, HAHA :)
ehh btw masetu sparrow datang sekolah, tengok ktorang kawad. agak menyebok ada aa. nak kawad tengok muka dia, nak tergelakk je. ahah. tapi dia cakap ' ehh, kau dah tinggi eh skarang? badan kau pun dah naik'. ok, agak bangga bila dia cakap aku dah tinggi. tapi, badan dah naik? ok, tawu lahh aku dah gemukk -.-
btw today bdayy ayah. hppy bdayy ayah! i lovee youu forever andd everr! :)
and semalam bdayy jijol. happy bdayy jijol :)
jijol text 'aten nape pakai celcom?'
sorry lahh, no mxs ngengg -.-
*sorry kepada sesiapa yang contact no mxs saya, and cant reach. im using celcom now. tengok lahh, kalau rajin nanti pergi mxs centre. kalau tak, maybe beli no baru. or maybe pakai celcom jehh. akan di update ok? waaaa, aku baru topup masetuu :(


No comments:
Post a Comment